BialJam 2016: przygotowania

Przygotowania do konkursu BialJam 2016 trwają. W tym roku uczestników czekają jaśniejsze zasady co do organizacji kodu oraz publikowania gotowych gier. Każda drużyna otrzyma własne repozytorium na GitHubie, co pozwoli nam nie tylko na bieżąco śledzić postęp ich prac, ale także wyeliminować podejrzenia co do użycia gotowych aplikacji. Upubliczniony kod (na jednej z licencji Creative Commons) z pewnością pomoże innym, początkującym programistom, dając im możliwość analizy działających projektów. Dzięki ofercie github.io, udostępnienie gier działających bezpośrednio w przeglądarce będzie bardzo proste, dlatego zachęcamy do użycia silników i frameworków pisanych w JavaScripcie albo z opcją skompilowania kodu do aplikacji webowej (np. Unity, LibGDX).

Wciąż jesteśmy na etapie szukania sponsorów. Jeżeli Twoja firma chce wspomóc młodych twórców gier, skontaktuj się z nami!

Zapraszamy do zapoznania się z odświeżonym regulaminem, FAQ oraz nowymi repozytoriami konkursu na portalu GitHub. Można już zarejestrować siebie lub swoją drużynę, by wziąć udział w nowej edycji konkursu.