Harmonogram

Przedstawiamy ogólną rozpiskę godzinową tegorocznego BialJamu:

2. czerwca (piątek):
13.00 – oficjalne otwarcie imprezy, rozpoczęcie rejestracji drużyn, aula 12B
13.15 – Architektura systemów rozproszonych w świetle Mesos i Kubernetes (wykorzystywanych przez takie firmy jak Blizzard, czy Activision), Piotr Szwed, aula 12B
14.00 – Na patencie patent będzie, czyli biuro patentowe Daltona i Vosa Q&A,  Krzysztof ‚Dalton’ Pachulski, Dominik ‚Vos’ Zgutka, aula 12B
14.45 – Prowadzenie własnego studia indie. Oczekiwania vs. rzeczywistość, Rafał Zaremba, aula 12B
15.30 – zakończenie rejestracji drużyn
16.00 – rozpoczęcie części konkursowej

3. czerwca (sobota)
Tworzymy gry 😉

4. czerwca (niedziela)
16.00 – zakończenie części konkursowej
16.30 – prezentacja gier, aula 12B
17.30 – głosowanie jury
18.00 – ogłoszenie zwycięzców, zakończenie imprezy, aula 12B

Zachęcamy gorąco wszystkich pasjonatów gier (nawet jeśli nie bierzecie udziału w konkursie) do uczestnictwa w prelekcjach, podczas których dowiecie się ciekawych informacji na temat tworzenia gier, poznacie historie z życia game developerów, zobaczycie, jak wyglądają game jamy w Polsce i za granicą oraz wiele więcej. Wstęp wolny 😉

UWAGA!

Uprzejmie prosimy też uczestników o przybycie 2. czerwca najpóźniej o godz. 15.30, abyście mieli czas rozłożyć się ze swoim sprzętem.