BialJam 2015

Gry:

Spis gier.
Gry on-line.

Wpisy:

Tag: 2015.

Sponsorzy:






Prelegenci:

icon_evermotion

Rafał Waniek, Paweł Mierzyński (Evermotion) – „Evermotion jest producentem najwyższej jakości modeli 3D wspomagających tworzenie wizualizacji. Rozwijane przez nas produkty pomagają artystom 3d przyspieszając ich pracę i podnosząc jej jakość. Jesteśmy twórcą jednej z największych bibliotek modeli 3d, która charakteryzuje się bardzo wysoką jakością i estetyką wykonania. Marki naszych produktów są szeroko znane i doceniane w środowisku grafików i wizualizatorów 3d na całym świecie. Kolekcje Archmodels dostarczają wysokiej jakości modeli 3d, kolekcje Archinteriors i Archexteriors zawierają fotorealistyczne sceny wnętrz budynków i wizualizacje zewnętrzne. Poza tworzeniem modeli i scen Evermotion opracowuje również tutoriale i dzieli się swoją wiedzą z zakresu grafiki 3d na portalu evermotion.org. Współpracujemy z wieloma studiami z całego swiata miedzy innymi australijskim studiem plasticwax które specjalizuje sie w tworzeniu cinematików do gier.”

Nagranie.

icon_sadowski
Daniel Sadowski (Nitreal Games) – Współwłaściciel studia Nitreal Games, gdzie pełni rolę Creative Director’a. W branży od 8 lat. Profesjonanie zaczynał w CD Projekt RED, gdzie pracował jako programista silnika/3D nad grami Wiedźmin, Wiedźmin: Enhanced Edition oraz wczesnym prototypem Wiedźmina 2. Od 2009 roku tworzy pod szyldem Nitreal Games jako producent, designer i scenarzysta oraz okazjonalnie jako programista. Współtworzył serię promocyjnych gier dla miast: serię Misja: Bielany, gry Pogoń w Czasie oraz Legionowska Rozgrywka; oraz komercyjną serię gier z gatunku casual time management: Gardens Inc., której trzecia część ukazała się pod koniec roku 2014. Obecnie pracuje nad „Titan Storm” – endlessem na mobile, portami Gardens Inc. na rynki mobile oraz kilkoma nowymi, nieujawnionymi grami na rynek casual. Oprócz tego: wykładowca i prowadzący na specjalizacji Programowanie Gier na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Nagranie.

icon_grochowiak
Tomasz Grochowiak (MoaCube) – Indie developer i współzałożyciel studia MoaCube. Twórca Cinders, Solstice i Bonfire. Zawodowo grami zajmuje się już od 8 lat. Rozpoczynał jako pół-amator, wydając samodzielnie swój pierwszy tytuł – Magi. Potem przez 4 lata pracował w branży – najpierw jako tester Wiedźmina w CDProjekt RED, później lead designer / project manager w Codeminion. Obecnie właściciel i wspozałożyciel niezależnego studia MoaCube. Technicznie rzęcz biorąc designer, w praktyce człowiek od wszystkiego.

Nagranie.

icon_miasik
Maciej Miąsik (Pixel Crow) – Weteran polskiej branży gier komputerowych. Tworzeniem gier zajmuje się od początku lat 90-tych ubiegłego wieku. Jego pierwsze gry to popularne w tamtych czasach Electro Man (u nas znany jako Electro Body) – rzekomo pierwsza profesjonalnie wyprodukowana w Polsce gra, Heartlight, Robbo, a także Fire Fight – pierwsza polska gra wydana przez Electronic Arts. Później pracował nad takimi znanymi grami jak Sentinel: Descendants in Time, Treasure Island, Reah: Face The Unknown czy nad serią gier przygodowych Schizm. W latach 2005 – 2010 pracował nad pierwszym Wiedźminem jako kierownik produkcji, a następnie nad Wiedźminem 2 jako producent udźwiękowienia. W ostatnich latach zajmuje się głównie edukacją w obszarze produkcji gier komputerowych. Jest obecnym dyrektorem programowym kursu Game Dev School i byłym digitalfrontier.pl, wykłada także projektowanie gier na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz specyfikę produkcji gier w Warszawskiej Szkole Filmowej. W wolnym czasie prowadzi swój własny blog miasik.net oraz pracuje nad nowym tajnym projektem w swoim nowym niezależnym studiu Pixel Crow.

Nagranie.

Organizatorzy:

  • Studenci Wydziału Informatyki: Maciej Szczerba, Łukasz Świderski, Łukasz Wysk.
  • Pracownicy Politechniki Białostockiej: dr Dorota Mozyrska, dr inż. Marcin Skoczylas.