Strona główna

Harmonogram

Przedstawiamy ogólną rozpiskę godzinową tegorocznego BialJamu: 2. czerwca (piątek): 13.00 – oficjalne otwarcie imprezy, rozpoczęcie rejestracji drużyn, aula 12B 13.15 – Architektura systemów rozproszonych w świetle Mesos i Kubernetes (wykorzystywanych przez takie firmy jak Blizzard, czy...

Honorowy Patronat Prezydenta

Ogromnie cieszymy się, że tegoroczna edycja BialJamu została objęta Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego.

Nocleg – BialJam 2017

UWAGA! Informacja dla osób potrzebujących noclegu podczas BialJamu 2017   Na Wydziale Informatyki będziecie mieli do dyspozycji sale przeznaczone na nocleg, jednak weźcie ze sobą karimaty, śpiwory itp. Jeśli wolicie mieć własny kąt, możecie wynająć...

Rejestracja 2017

Witajcie! Wracamy do Was z kolejną, trzecią już edycją BialJamu, która odbędzie się tym razem w dniach 2 – 4 czerwca 2017 r. Spotykamy się jak zwykle na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej (Kontakt). W...

Wyniki

BialJam 2016 dobiegł końca. W dniach 20-22 maja 2016 odbyła się druga edycja 48 godzinnego hackatonu pisania gier komputerowych. W konkursie wzięło udział 11 drużyn. Temat przewodni gier brzmiał: „DZIEL I RZĄDŹ”   Wszystkie...

Prelekcje

Tematy tegorocznych prelekcji: Jak dobrze wykorzystać jam? Jakie gry robić? Retro inspiracje – korzystaj z dorobku branży gier! Jak zdobywać pieniądze na własne gry, jak promować gry, jak na nich zarabiać? Prelekcje przeprowadzą Marek...

Harmonogram

Przedstawiamy harmonogram wydarzenia: 20 maja – 12:00 – rozpoczęcie wykładów poprzedzających konkurs. – 15:00 – oficjalna rejestracja drużyn. To będzie czas na dołączenie do istniejących zespołów oraz utworzenie nowych. Osoby zainteresowane wyłącznie samym konkursem...

Sponsorzy

Do tegorocznych sponsorów dołączyły firmy Chilli Pizza, ExpBar, Galaktus, a także nasz rodzimy Wschodzący Białystok. Zachęcamy do odwiedzania witryn wszystkich naszych sponsorów.

BialJam 2016: przygotowania

Przygotowania do konkursu BialJam 2016 trwają. W tym roku uczestników czekają jaśniejsze zasady co do organizacji kodu oraz publikowania gotowych gier. Każda drużyna otrzyma własne repozytorium na GitHubie, co pozwoli nam nie tylko na...