Ujawniamy tegorocznych prelegentów!

Hej 😉

Do rozpoczęcia tegorocznej edycji BialJamu pozostał dokładnie miesiąc i jeden dzień, a więc najwyższy czas ujawnić nazwiska naszych prelegentów, którzy podzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu gier i nie tylko…

Poznajcie ich już teraz!

ŁUKASZ GADOMER

Jak sam o sobie mówi, urodził się w czasie, gdy na polski rynek zaczęły trafiać pierwsze komputery domowe. W jego domu pojawił się Atari 130XE, na którym rozpoczął przygodę z grami oraz czymś, co szumnie można nazwać programowaniem – choć wtedy sprowadzało się to do przepisywania kawałków kodu w języku Basic z magazynów typu Top Secret. Bardzo proste gry na to urządzenie, ładowane za pomocą czytnika kaset magnetofonowych, były doświadczeniem wyjątkowym, nowym i świeżym. Przez epokę Famiconów, a następnie komputerów PC coraz bardziej poznawał jasne i ciemne strony świata gier, aby wreszcie ukończyć Ekonomię na UwB oraz Informatykę na PB, z obu kierunków zdobywając tytuł magistra z wyróżnieniem. Aktualnie zbliża się do momentu pisania doktoratu, pracując jednocześnie na uczelni oraz jako programista.

Już 8 czerwca Łukasz opowie nam o tworzeniu fabuły oraz o podstawach renderowania grafiki w grach komputerowych.

 

MICHAŁ JADCZUK

Absolwent Informatyki na PB, a także weteran BialJamu. Jako zdobywca III miejsca w 2015 roku (w drużynie M&M za grę #YOLT) oraz I miejsca w 2017 (drużyna 3MK za grę 10 second Horde), a także organizator edycji 2016 śmiało może powiedzieć, że o naszym konkursie wie wszystko.
Gamedev to jego hobby, a niegdyś również główny sposób nauki programowania. Obecnie zatrudniony w OpenTopic jako junior data scientist i aktywnie zgłębiający temat sztucznej inteligencji.

Już 8 czerwca Michał opowie nam o zastosowaniu uczenia maszynowego do zaprogramowania AI w grach komputerowych.

Może Ci się również spodoba